Stopery reklamowe – zalety stosowania w handlu

0 Shares
0
0
0

Agencje reklamowe i firmy POS wraz z producentami różnych marek nieustannie poszukują nowych rozwiązań i materiałów wspierających sprzedaż. Ważne jest, aby wyróżniać się na tle innych i skutecznie przyciągać uwagę klientów. Dobre materiały promocyjne nie tylko wpływają na niezdecydowanych klientów, ale zwracają na siebie uwagę i przyciągają tych, którzy wcześniej z różnych powodów wybierali produkty innych firm. Jednym z takich świetnych i efektownych materiałów promocyjnych, które doskonale przyciągają uwagę, są stopery promocyjne.

 

Czym charakteryzują się stopery reklamowe?

Stopery reklamowe w branży reklamowej nazywane też shelfstopperami, to popularny sposób eksponowania niektórych produktów na półkach. Najczęściej można je znaleźć, choć w nieco skróconej formie, w supermarketach i innych dużych sklepach. Ich głównym i najważniejszym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi klienta, skłonienie go do zatrzymania się i poświęcenia chwili na konkretny produkt. We wspomnianych dużych sklepach stopery marketingowe zwykle reprezentują regularne promocje lub ceny, które według sklepu mogą być „hitem” lub częścią określonej akcji rabatowej bądź promocyjnej. 

Stopery są wykonane z trwałych materiałów, odpornych na zabrudzenia i łatwych w czyszczeniu. Może to być polipropylen lub inny plastik, który ma pewną elastyczność. Stopery reklamowe to produkty wielokrotnego użytku, można je wielokrotnie zdejmować z półki, mocować w innym miejscu lub w różnym czasie. Dlatego producenci stoperów marketingowych dbają o łatwość ich montażu. Czasami można spotkać stopery zabezpieczone podwójną taśmą. Znacznie częściej mocowane są za pomocą magnesu do metalowych półek i regałów lub do listew cenowych. Ostatnia opcja jest nieco mniej skuteczna, ponieważ jej zakres działania jest bardziej ograniczony w stosunku do klienta. Konkretne rozwiązanie zależy jednak od klienta, specyfiki sklepu oraz rodzaju i typu zastosowanych w nim półek.

Stopery jako doskonałe gadżety reklamowe

Cały sprzęt reklamowy, w tym stopery, należy zamawiać i kupować u firm, które oferują najwyższą jakość wykonania i bazują na najlepszych materiałach. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na oferty przedsiębiorstw, które nie tylko sprzedają gotowe projekty, ale również wykonują projekty na indywidualne zamówienia klientów. Dlaczego to jest ważne? Bo taki spersonalizowany stoper reklamowy to unikalna sygnatura marki, którą klienci rozpoznają z czasem. Ponadto niestandardowe projektowanie to także możliwość stworzenia całkowicie oryginalnych materiałów promocyjnych. To z kolei pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Każda marka, sklep, a nawet punkt usługowy powinien zaopatrzyć się w promocyjne stopery. Nie tylko pozytywnie wpływa to na wnętrze, ale także pomaga skutecznie zwiększać sprzedaż i osiągać dodatkowe zyski.

Skuteczne przykucie uwagi klientów dzięki stoperom reklamowym

Stoper reklamowy charakteryzuje się czytelną grafiką i wyraźnymi literami. Unikaj przeładowania tekstem podczas projektowania i planowania tego typu materiałów promocyjnych. Najlepiej, jeśli stoper zawiera tylko krótkie hasło i grafikę, która jednocześnie przykuwa uwagę klienta. Dzięki zastosowaniu do produkcji stoperów marketingowych miękkiego i elastycznego, a zarazem wytrzymałego materiału, łatwo je przyciąć lub uformować w dowolny kształt. Aby stopery spełniały swoją rolę jako materiał reklamowy, należy je zamontować na specjalnym wysięgniku. W ten sposób wyraźnie wyróżniają się dla klienta i pozwalają mu łatwiej skupić się na konkretnej kampanii lub marce. 

Promocyjne stopery często pomagają znaleźć produkty określonego producenta na półce. Takie działanie bezpośrednio przyczynia się do wzrostu sprzedaży reklamowanego produktu, a tym samym prowadzi do wyższych zysków zarówno sklepu, jak i marki.

0 Shares
You May Also Like